7 sep. 2012

Orly - Rock the World.

Det här lacket glimmar och glittrar så mycket att min kamera inte riktigt visste vad den skulle göra med det. Jag fick ta väldigt väldigt många bilder för att få ihop till ett dugligt set. Det var helt enkelt för blingigt, vilken gör att det passar sig ypperligt som ett födelsedagslack! Jag fyller nämligen 25 idag och ja, jag firar väl inte födelsedagar mer än med ett lite glittrigare lack och lite tårta.

Rock the World heter lacket, Orly är märket. Jag valde mellan det här och Ingenue när jag skulle beställa, de är väldigt lika med olika bastoner. Ingenue verkar vara ljusare, så därför blev det Rock the World. Och jag är nöjd. Blingigt och höstigt lack med brunaktig, vinröd bas och helt översvämmad av guldglitter. Frukansvärt fint.

Formulan var lätthanterligt men den glittrade så klart av sig överallt där jag fick städa upp. Det blir definitivt folie-tekniken när det här ska av annars har jag väl guldglittrande händer i en vecka. Tre lager fick jag smeta på innan jag var nöjd med opaciteten.





4 kommentarer: