29 sep. 2012

Nytt!

Brist på dagsljus och ganska mycket jobb för min del har gjort uppdateringarna lite glesa här på bloggen, men handlat nagellack har jag i alla fall hunnit. Här är de senaste nykomlingarna i samlingen.

Zoya - Crystal, Skylar, Neeka och Lotus.

Nubar - Verde, Orly - It's Not Rocket Science.

IsaDora - Black Amethyst, Beetle Green och Oasis.
Zoya-lacken, Nubar och Orly kom med ett paket från MBeauty Lounge, det var första gången jag beställde därifrån och tänkte att de kanske skulle bli min nya Zoya-leverantör men leveranstiden var lite väl lång och det tog nog tre veckor innan paketet kom fram. Lite väl länge att pinas tyckte jag, vi får se om det blir något mer därifrån. De nya lacken från IsaDora Jewels of the Orient-kollektionen köpte jag på Åhlens för specialpris, ta tre betala för två. Jag trodde inte det skulle gälla på de nya lacken så det var en glad överraskning och jag tror faktiskt jag kommer återvända dit för att plocka på mig tre till. Det finns många guldklimpar i den kollektionen.

1 kommentar: