2 juli 2012

Nubar - Purple Beach.

Jag har en väldig brist på sommarlack, jag ska hämta ut två paket efter jobbet med en hel del färgglada lack som passar årstiden bättre, men tills dess har jag fått lov att improvisera lite. Det här heter Purple Beach och det får väl vara somrigt nog. Nubar är märket, efter katastrof-formulan på Urban-Night kände jag för att handskas med ett lättare lack och Nubar är ju det självklara valet om man vill ha en riktigt bra formula.

Purple Beach är ett duokromt lack som skiftar i lila, grått, grönt och jag kan även se en lite guldig nyans skifta fram ibland. Mina bilder fångade mest bara det lila och det grå, man kan bara ana det gröna egentligen.

There's a big lack of summer polishes in my colletion, I'm going to pick up two packages after work containing a lot of colorful polishes that suits the season better, but until then I've had to improvise. This one is called Purple Beach and I guess that's summer enough. Nubar is the brand, after the catastrophic formula on Urban-Night I felt like dealing with an easier polish and Nubar is the obvious choice when you want a really good formula.

Purple Beach is a duochrome polish that shifts in purple, grey, green and I can see a some sort of golden shade in certain lights. My pictures mostly caught the purple and the grey, you can only really see a hint of green.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar