13 juli 2012

Misa - Bop Til You Drop.

Det har varit mycket NYX och China Glaze här nu eftersom mitt senaste haul innehöll mest av de två. Eller ja, China Glaze kommer det bli jättemycket av i den här bloggen annars också, men det är ju inget ovanligt för en nagelblogg.

Men mina paket innehöll ju faktiskt två stycken lack som inte var NYX eller China Glaze. Det ena var det här, Bop Til You Drop från Misa. Det är ännu en svårfångad korall, kameran kan inte alls bedöma om den ska dra åt orange eller rosa och det kan inte jag bedöma heller när jag tittar på fingrarna. Mest drar det åt rosa tror jag.
Det här lacket har ett superdiskret guldskimmer som man nog får dra fram förstoringsglaset för att se. Eventuellt kommer det fram i solen, jag vet inte, solen har inte visat sig än här i Stockholm.

Formulan är lätthanterlig och täcker med två lager.

There's been a lot of NYX and China Glaze polishes here lately since my latest haul contained a lot of those two. Well, there will generally be a lot of China Glaze in this blog in the future too, but that's nothing unusual for a nail blog.

But my packages did contain two polishes that weren't NYX or China Glaze. This is one of them, Bop Til You Drop by Misa. It's another one of those corals that are so hard to capture, the camera doesn't know whether to pull towards orange or pink and I really can't tell either by looking at my fingers. I think it's mostly pink.
This polish has a super discrete golden shimmer that you'll have to pull out a magnifying glass to see. It may come out in the sun too, I don't know, the sun has yet to come out here in Stockholm.

The formula is easy to work with and covers in two layers.




2 kommentarer:

  1. Fint lack, men dina bilder är ännu finare! Hela din blogg är fan ruskigt snygg tycker jag. Grymt jobbat! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack! Jag har anonymt läst nagelbloggar så länge nu så det var dags att starta en egen och få mer kontakt med likasinnade :)
      Jag är glad att du gillar bilderna, jag tycker det är så svårt att få till bra bilder på vissa lack och samtidigt få dem färgkorrekta.

      Radera