20 aug. 2012

Color Club - Rad Nomad.

Halkade visst efter lite, både med att uppdatera själv och att läsa andras bloggar. Men nu är jag tillbaka igen med helgens manikyr.

Rad Nomad från Color Club är lite av ett to-go-to-lack för mig. När jag känner mig lite oinspirerad och trist brukar jag vända mig till det här mörka, lergrå lacket som bara drar aningens åt kallt lila. Det gör liksom inget större väsen av sig och ibland tycker jag att det är helt rätt med såna lack.

Jag gillar verkligen såna här leriga crémer och har ett par stycken, men Rad Nomad är favoriten, förmodligen för den lilla flirten med lila toner. Formulan är underbar och det täcker med två lager.

Jag ber om ursäkt för aningen smutsiga nagelband, jag har haft många små sår på händerna den senaste veckan och då gnuggar man ju inte gärna loss med removern.

Rad Nomad by Color Club is a to-go-to-polish for me when I feel a bit uninspired and boring. This dirty grey créme with some hints of purple doesn't make too much noise and sometimes I think that's just right. The formula is wonderful and it covers with two coats.




2 kommentarer:

  1. Väldigt vacker färg mot din hudton. Förstår att den är ett go-to lack!

    SvaraRadera
  2. Ja det blir nog lite så att man favoriserar lacken som gör sig bra mot ens hudton, man känner sig ju så fin i dem :)

    SvaraRadera