16 mars 2013

LA Girl, Color Addict - Intoxicate

Jag har äntligen efter lite om och men och Cherry Culture som visat fel bilder på deras sida fått lägga vantarna på den här finingen, Intoxicate från LA Girls Color Addict-serie. Jag har den grå och den blå varianten sedan tidigare och älskar dem båda, så det var självklart att jag som lilaälskare skulle ha den här varianten också.

Intoxicate är precis som sina systerlack en krämbas med hemligt guldskimmer, dock är skimret mer framträdande i Intoxicate än de andra två jag har, Idol och Disorder. Basen är ganska mörk, lite dammig lila som nog är lite varmare än mina bilder vill få det till men inte med mycket. Det är skitfint och superelegant och får mina händer att se så där tidlöst gräddvita ut. I solen så avslöjar sig guldskimmret och lacket börjar glöda. Ett lack helt i min smak!

LA Girl har trots sitt ringa pris alltid väldigt bra formula tycker jag. Det här lacket flödar ut precis där det ska och täcker gott och väl med två lager. 




3 kommentarer: